Rakstos

Drukāt

Izsludināts sociālo vides reklāmu konkurss „Vide 2.0"

.

Vide2 konkurssSIA „Zaļā josta" izsludina vides aizsardzības plakātu konkursu „Vide 2.0". Konkursa dalībnieki aicināti izstrādāt plakātus, tajos paužot savas idejas par vides saudzēšanu, sniedzot risinājumu vides problēmām un uzsverot zaļa un videi draudzīga dzīvesveida nepieciešamību mūsdienās.


Lai piedalītos konkursā, jauniešiem no 16 gadu vecuma un pieaugušajiem ar datorprogrammu palīdzību ir jāizveido plakāts par vides saudzēšanu vai kādu ar vidi saistītas problēmas risinājumu. Šis darbs kopā ar aizpildītu pieteikuma anketu līdz 2013. gada 31. martam jānosūta uz konkursa organizatoru e-pasta adresi . Plašāka informācija par konkursa prasībām, kā arī konkursa nolikums un pieteikuma anketa atrodama SIA „Zaļā josta" mājas lapā www.zalajosta.lv.

Vide 2.0 – tā ir jaunā versija skatījumam uz vidi. Konkursa veidotāji vēlas iedvesmot sabiedrību pašiem izprast vidi un ar to saistītas problēmas, tādā veidā sabiedrība pati būs spējīga piedāvāt risinājumus vides problēmām. Izmantojot mūsdienu tehnoloģijas, konkursa dalībnieki var izpaust ne tikai sevi, bet arī izpaust vidi jaunā formā.

Labākās vides aizsardzības plakātu idejas tiks īstenotas dzīvē un sadarbībā ar konkursa atbalstītājiem „Digitālā Pele" un „JCDecaux Latvija" šopavasar būs skatāmas vides reklāmu stendos visā Latvijā.

Konkursa norisei un rezultātiem visu konkursa gaitu būs iespējams sekot līdzi interneta portālā „TVNET" un EKO medijā „Tīrai Latvijai".

Madara Kavace
SIA „Zaļā josta" pārstāve
Tālr.: 67808294
E-pasts:
www.zalajosta.lv

Share on Facebook Tweet