Rakstos

Drukāt

Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni par Covid-19, kurā apkopota visa aktuālā informācija

.

majaslapa tw4Lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar jaunās koronavīrusa izraisītās slimības Covid-19 radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni, kurā vienuviet būs pieejama aktuālā informācija par Covid-19, tostarp informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem - informē aģentūru LETA.

Pirmais darba posms pie tīmekļvietnes izstrādes noslēdzās 25.martā un jau tagad, apmeklējot covid19.gov.lv, vienuviet redzami nozīmīgie tālruņa numuri, uz kuriem zvanīt, lai uzdotu jautājumus par slimības simptomiem, profilaksi, pieteikšanos analīzēm.

Tāpat pieejami kontakti, kur gūt atbildes uz jautājumiem, kas skar patērētāju tiesību aizsardzību, izglītību, robežu šķērsošanu un citas jomas. Apkopoti arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes. Informācija pieejama latviešu un krievu valodā.

Vietnes izstrāde turpinās, lai jau tuvākajās dienās šeit ikviens interesents varētu uzzināt nozīmīgākos valdības lēmumus, kas saistīti ar ārkārtējo situāciju valstī, detalizētu Latvijas un pasaules statistiku, iepazīties ar skaidrojošiem materiāliem, uzzināt par atbalsta iespējām.

Vietnes izstrādātāji vērš uzmanību, ka Covid-19 infekcijas uzliesmojums radījis būtisku ietekmi uz visām nozarēm, tāpēc iedzīvotāji aicināti sekot līdzi aktuālajai informācijai arī atbildīgo valsts iestāžu oficiālajās mājaslapās.

Jau ziņots, ka atbildes uz jautājumiem, kas skar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, iespējams gūt arī pa vienoto informatīvo tālruni 8345. Zvani uz šo numuru tiek pieņemti bez maksas visu diennakti - jautājumus iespējams uzdot gan latviešu, gan krievu valodā.

Kā līdz šim, iedzīvotāji varēs sazināties ar valsts iestādēm, arī zvanot tieši uz attiecīgo iestāžu tālruņa numuriem.
Share on Facebook Tweet